Dit ga je doenKlanten bellen u om hun abonnement op te zeggen. U bent klaar om met hen te praten om de reden voor de annulering te achterhalen. De redenen verschillen meestal van elkaar, maar je weet natuurlijk hoe je van gedachten kunt veranderen. Je laat je niet tegenhouden door hun vastberadenheid en probeert ze klantgericht te houden. Denk je dat het kan worden gedaan? Lees het dan snel! U beantwoordt oproepen van klanten die van plan zijn hun abonnement op te zeggen. Of deze verzoeken nu per post, brief of via wisseldiensten binnenkomen, het hangt van jou af om hen ervan te overtuigen dat VodafoneZiggo de juiste keuze is. Concreet zul je: Lees waarom de klant het abonnement wil opzeggen Geef suggesties om klachten en problemen op te lossen en overtuig daarmee klanten om VodafoneZiggo te blijven gebruiken. U kunt ook gesprekken met klanten beheren Ondersteun andere gereserveerde activiteiten Verander van “Nee” naar een volmondig “Ja” Dit krijg je
Hier ga je werkenVodafoneZiggo komt uit een bundel van twee zeer machtige Nederlandse bedrijven: Vodafone en Ziggo. Sinds januari 2017 zijn ze een uitstekende communicatieprovider die klanten uitstekende diensten biedt op het gebied van entertainment, internet en vaste en mobiele telefoons. De locatie van het kantoor waar je gaat werken kan niet beter: Weena, Rotterdam! Tijdens de pauze kun je gemakkelijk een aantal doelen scoren die je wilt bereiken. U kunt dus gemakkelijk met het openbaar vervoer en eigen vervoer naar het werk. Afhankelijk van je vaardigheden werk je op de afdeling Retention Multidesk of Retention Inbound. Je zult je hier nooit vervelen, want als je niet van flipperkasten, tafeltennis of tafelvoetbal houdt, kun je achter de PlayStation staan. Vrijdag sluit je de dag af met bier, wijn of fris en natuurlijk je goede collega’s! WerktijdenIn deze functie bepaal je zelf wanneer je gaat werken! U kunt het regelen van maandag tot en met zondag en in het weekend moet u minimaal eens in de twee weken werken. De dagelijkse werktijden zijn als volgt:
Dit neem je meeBesluit meestal om de klant te bellen die het abonnement opzegt. Maar door de juiste vragen te stellen en je sterke overtuigingskracht te gebruiken, weet je klanten te overtuigen om te blijven. Of je nu met zeer sociale, verre of dominante klanten praat, ze hebben allemaal iets gemeen. Ze hangen graag op nadat ze met je hebben gepraat!
U woont het beste in de buurt van Rotterdam, zoals Dordrecht, Barendrecht, Riedkrk, Schiedam of Vlaardingen. Dit is natuurlijk niet verplicht, maar het kan in ieder geval uw reistijd besparen. |
https://nl.nieuwejobs.com/job/q/winkel-medewerker.html |